خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

هنر فیروزه کوبی اصفهان

صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی در تولید محصولات خود از سنگ های فیروزه مرغوب و درجه یک استفاده می کند. سنگ فیروزه یکی از سنگ های گرانبها و زیبا است که کاربردهای مختلفی دارد. بهترین معدن سنگ فیروزه در شهر نیشابور قرار دارد. این سنگ در طیف رنگی مختلفی در طبیعت تولید می شود. این طیف بین رنگ های سبز و آبی قرار دارد. این سنگ در فرهنگ مذهبی نیز دارای جایگاه ویژه ای است. بنابراین در کشورهای اسلامی این سنگ به خوبی شناخته می شود. در ایران سال هاست این سنگ در هنر فیروزه کوبی مورد استفاده قرار می گیرد. هنر فیروزه کوبی روی سطوح فلزی مختلفی از جمله فلز مس، برنج، برنز و نقره انجام می شود. اما از آنجایی که ترکیب رنگ فلز مس با سنگ های فیروزه دارای طرفداران زیادی است، اکثر کارهای فیروزه کوبی روی سطوح مسی انجام می شود. همچنین از این هنر در تولید زیور آلات نیز استفاده می گردد. 

شناسه محصول: 901930

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

فیروزه کوبی اصفهان


فیروزه کوبی آقاجانی

سرویس های شربت خوری، سماور، چای خوری، آجیل خوری، آینه شمعدان، سنگاب، کاسه و بشقاب، شیرینی خوری، شکلات خوری، کشکول، دخل، قندان، گلدان، تنگ، سنبلدان و پارچ فیروزه کوبی از جمله محصولاتی هستند که در صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی طراحی و تولید می شوند. صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی با بیش از 15 سال تجربه در ساخت محصولات فیروزه کوبی امروزه به یکی از قطب های تولید کننده و صادر کننده ظروف فیروزه کوبی تبدیل شده است. همچنین این مجموعه با راه اندازی سایت فیروزه کوبی آقاجانی سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد. بدین صورت دیگر نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه و زمان اضافی برای خرید محصولات این مجموعه نبوده و تنها به صورت اینترنتی می توان به محصولات گروه صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی دست یافت. 

ظروف فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی اصفهان

محصولات تولید شده در صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی در ابعاد و طرح های مختلف طراحی و تولید شده است. بر این اساس امکان خرید محصولات فیروزه کوبی با کیفیت برای اقشار مختلف میسر شده است. محصولات فیروزه کوبی به دلیل آنکه از مواد اولیه مرغوب و گرانبها همچون مس و سنگ های فیروزه تولید شده اند و زمان زیادی صرف تولید آن ها شده است، معمولاً قیمت بالایی دارند. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که با پرداخت هزینه، باید ظرفی با کیفیت و درخور دریافت کنید. محصولات تولید شده در مجموعه فیروزه کوبی آقاجانی با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان عرضه می شود. 

فیروزه کوبی آقاجانی

ظروف فیروزه کوبی

محصولات این مجموعه از مس خالص و سنگ فیروزه اصل تولید می شود. همچنین ضخامت ورق های مس به کار رفته در تولید آن ها متناسب با نوع ظرف و کاربرد آن بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین برای افزایش طول عمر و دوام و ماندگاری آن ها از یک لایه پلی استر به روی ظروف استفاده شده است. این کار همچنین از اکسید شدن مس در برابر اکسیژن موجود در هوا به مرور زمان جلوگیری می کند. بر این اساس به راحتی می توانید ظروف پذیرایی را به کمک دستمال مرطوب تمیز کنید. درخشندگی و جلای شکلات خوری تولید شده در این مجموعه مثال زدنی است. قبل از خرید تنها کافیست این محصول را با تولیدات دیگر موجود در بازار مقایسه نمایید تا به ظرافت و کیفیت آن پی ببرید. صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی یکی از اصیل ترین مجموعه های تولید کننده ظروف فیروزه کوبی در ایران است. این مجموعه در تولید محصولات خود از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند. همچنین کیفیت، ظرافت، درخشندگی و تمیزی کالای تولید شده بسیار بالا بوده و دارای ضمانت نامه است. 

 

هنر فیروزه کوبی

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو