خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

معرفی بلونی فیروزه کوبی آقاجانی

بلونی فیروزه کوبی آقاجانی از زیباترین کارهای دکوراتیو است که می توان آن را در فضای ویترین نگهداری کرد. این محصول معمولاً به صورت تکی یا جفت خریداری می شود. این ظرف زیبا تولید برند مشهور آقاجانی است.قیمت فیروزه کوبی اصفهان با توجه به کیفیت و سایز محصولات در نظر گرفته شده است. از معتبرترین مراکز برای خرید این محصول می توان به فروشگاه بازار مینا اشاره کرد. این مجموعه همچنین امکان خرید غیر حضوری را به منظور افزایش رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است. فروش فیروزه کوبی اصفهان به صورت غیر حضوری از طریق سایت اینترنتی این مجموعه انجام پذیر است. بدین ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کلیه محصولات صنایع دستی اصفهان از جمله ظروف فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی را می توانید از این طریق خریداری کنید. 

شناسه محصول: 901894

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

بلونی فیروزه کوبی


ویژگی بلونی فیروزه کوبی

بلونی فیروزه کوبی آقاجانی با ارتفاع 23 سانتی متر و عرض 16 سانتی متر طراحی و تولید شده است. در تولید این بلونی از بهترین و با کیفیت ترین سنگ های فیروزه استفاده شده است. ترکیب این سنگ با مس مرغوب درجه یک منجر به تولید محصولی شگفت انگیز و منحصر به فرد شده است.استفاده از ظروف فیروزه کوبی اصفهان برای زیباسازی چیدمان منازل پیشنهاد می گردد.

 

خرید بلونی فیروزه کوبی


راهنمای استفاده از بلونی فیروزه کوبی شده

همان طور که می دانید مس در حضور رطوبت، ذرات چربی، گرد و خاک و دمای بالا پس از مدتی اکسید شده و تغییر رنگ می دهد. همچنین سنگ های فیروزه در اثر تابش مستقیم و شدید نور خورشید رنگ زیبای خود را از دست می دهند. برای حل این مشکلات بلونی فیروزه کوبی آقاجانی با لایه ای از پلی استر پوشانده شده است. در نتیجه استفاده از آن در شرایط جوی مختلف میسر شده است. این بلونی فیروزه کوب توسط برند آقاجانی در اصفهان تولید شده و در گروه صنایع دستی بازار مینا به مشتریان عرضه می شود. 

قیمت بلونی فیروزه کوبی


کاربرد بلونی فیروزه کوبی اصفهان

طراحی بلونی فیروزه کوبی آقاجانی کاملاً کلاسیک انجام شده است. به همین دلیل می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی مراکز اداری، دفاتر تجاری، منازل مسکونی و غیره استفاده کرد. این محصول انتخاب مناسبی برای هدیه دادن است. هدیه ای خاص و منحصر به فرد که دارای ارزش هنری بالایی است و ساعت ها برای ساخت آن با دست زمان گذاشته شده است، می تواند هدیه مناسب و درخور برای کسانی باشد که به آن ها علاقه مند هستید یا به دنبال جبران زحمات آن ها هستید. این هدیه ماندگار بوده و یادآور فرهنگ ایران است. شهر اصفهان یکی از مراکز تولید کننده ظروف فیروزه کوبی است. به همین دلیل قیمت فیروزه کوبی در اصفهان بسیار کمتر از شهرهای دیگر است. همچنین محصولات فیروزه کوبی در اصفهان با بالاترین کیفیت تولید شده و حاصل ساعت ها تلاش هنرمندان فعال در این حوزه است. 

 

فیروزه کوبی اصفهان


قیمت بلونی فیروزه کوبی

نوسان قیمت مس، میزان سنگ های مورد استفاده در مرحله فیروزه کوبی، ضخامت ورق مس مورد استفاده در ساخت زیر کار، مدت زمانی که صرف تولید شده و مواردی از این قبیل، بر تعیین قیمت در هنگام خرید ظروف فیروزه کوبی شده تأثیر می گذارند. این محصول با نام بلونی فیروزه کوبی 25 سانتی شناخته می شود و در تولید آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده است. این محصول را می توانید از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا خریداری کنید. بهترین سنگ فیروزه در جهان سنگ فیروزه نیشابور است. بلونی فیروزه کوبی آقاجانی از سنگ فیروزه نیشابور تولید شده است. محصولات فیروزه کوب می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی خریداری شوند. امکان خرید اینترنتی این محصول برای دوستداران هنر فیروزه کوبی در سراسر ایران از طریق سامانه اینترنتی مجموعه بازار مینا میسر شده است.

  

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو