خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

معرفی بشقاب ساده فیروزه کوب
هنر فیروزه کوبی روی مس قدمتی طولانی دارد. هنرمندانی که در این حوزه فعالیت دارند توانسته اند با ارائه طرح های خاص و متفاوت، این هنر را پس از سال ها دوباره احیا کرده و محصولاتی منحصر به فرد از جمله بشقاب فیروزه کوبی را طراحی و تولید کنند. این بشقاب به صورت تکی یا در ست های شش تایی قابل خرید است. همچنین این محصول را می توان با کاسه ها یا گلدان های فیروزه کوب به راحتی ست کرد. فروشگاه بازار مینا عرضه کننده ظروف فیروزه کوبی برند آقاجانی است. با خرید این محصولات می توانید به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنید. همچنین با این کار به هنرمندان و صنعتگران ایرانی در حوزه صنایع دستی و گردشگری کمک ویژه ای خواهد شد. محصولات برند آقاجانی قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. 

 

شناسه محصول: 901961

تماس با واحد فروش: 09019277512

خرید بشقاب فیروزه کوبی


ویژگی های بشقاب فیروزه کوب

دور بشقاب ساده فیروزه کوب برند آقاجانی فیروزه کوبی شده و قسمت وسط طرح های سنتی حکاکی شده است. ظروف فیروزه کوبی اصفهان از بهترین و با کیفیت ترین محصولات صنایع دستی ایرانی بشمار می روند. از دیگر ویژگی های این بشقاب فیروزه کوبی شده می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    قطر 26 سانتی متر 
•    طراحی کلاسیک و ساده 
•    قابل استفاده در طراحی دکوراسیون های داخلی به سبک مدرن، کلاسیک و سنتی 
•    زیر ساخت مسی با کیفیت بسیار بالا و درجه یک 
•    سنگ های فیروزه درجه یک نیشابور 
•    سطح صاف و صیقلی با درخشندگی بالا 
•    پوشش دهی سطح کار با لایه ای از پلی استر برای افزایش دوام و ماندگاری و جلوگیری از تغییر رنگ مس و سنگ های فیروزه 
•    امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری 
•    دارای کارت ضمانت نامه 

قیمت بشقاب فیروزه کوبی


گروه صنایع دستی بازار مینا بهترین و معتبرترین فروشگاه فیروزه کوبی اصفهان است. این مجموعه محصولاتی با درجه کیفی بسیار بالا و با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان خود عرضه می کند. امکان خرید اینترنتی نیز از جمله مزایایی است که این فروشگاه در اختیار مشتریان خود قرار داده است. 

خرید اینترنتی بشقاب فیروزه کوبی


کاربردهای بشقاب فیروزه کوب

بشقاب ساده فیروزه کوب برند آقاجانی نوعی هدیه لوکس، ماندگار و با ارزش به شمار می رود. همچنین کار دست بوده و نوعی اثر هنری است. از کاربردهای این بشقاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:


•    هدیه ای خاص و منحصر به فرد برای روز مادر، روز معلم، هدیه عروس و غیره 
•    به عنوان دیوار کوب تزئینی 
•    در چیدمان ظروف پذیرایی در مهمانی ها برای سرو شیرینی و میوه و غیره 
•    در سفره هفت سین و یلدا در مراسم های سنتی ایرانی 
•    ست فیروزه کوبی کاسه و بشقاب روی میز ناهارخوری، روی کانتر و غیره 
•    به عنوان هدایای تبلیغاتی 

 

قیمت ظرف های فیروزه کوبی

خرید بشقاب ساده فیروزه کوب

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت بشقاب ساده فیروزه کوب تنها کافیست به سایت فروشگاه صنایع دستی بازار مینا مراجعه کنید. از مزایای خرید اینترنتی این محصولات می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه، حذف واسطه ها، کاهش قیمت، دستیابی به محصولات با کیفیت و خرید از مراکز مورد اعتماد اشاره کرد. 
قیمت ظرف های فیروزه کوبی با توجه به وزن آن ها، کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت آن ها و مدت زمانی که صرف تولید آن ها شده است تعیین می گردد. 

صنایع فیروزه کوبی اقاجانی


بشقاب فیروزه کوب

بشقاب ساده فیروزه کوب از جمله محصولات تولید شده توسط صنایع فیروزه کوبی اقاجانی است. برای تولید این محصول ابتدا بشقاب مسی طراحی و تولید می شود. سپس روی قسمت وسط این کار طرح مورد نظر انتقال داده شده و حک می گردد. پس از آن دور بشقاب فیروزه کوبی می شود. در نهایت سطح سنگ ها پولیش خورده و ساییده می شود. پس از صیقلی شدن، سطح بشقاب به کمک لایه ای از پلی استر پوشانده می شود. محصولات فیروزه کوبی بهترین انتخاب برای هدیه دادن هستند. همچنین از آن ها می توانید در طراحی دکوراسیون منزل استفاده کنید. بشقاب فیروزه کوبی یکی از کاربردی ترین هدایایی است که می توانید خریداری کنید. برای اطلاع از خرید و قیمت بشقاب ساده فیروزه کوب تنها کافیست به سامانه اینترنتی مجموعه بازار مینا مراجعه کنید. 

 

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو