خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

معرفی تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی

تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی با نام تنگ شلغمی شناخته می شود. این تنگ به صورت تک یا جفت به فروش می رسد. بیشترین استفاده این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. اگر به قرینه سازی دکوراسیون داخلی منزلتان اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم این تنگ را به صورت جفت خریداری کنید. فروشگاه بازار مینا عرضه کننده محصولات فیروزه کوبی برند آقاجانی است. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. همچنین کیفیت و دوام آن ها زبانزد بوده و بهترین پیشنهاد برای هدیه دادن است. 

شناسه محصول: 901930

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی


ویژگی تنگ فیروزه کوب

تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی در دو سایز مختلف طراحی و تولید شده است. انتخاب سایز می تواند با توجه به ابعاد ویترین و بودجه مالی شما انجام شود. ارتفاع سایز بزرگ این کار 30 سانتی متر و عرض آن 12 سانتی متر است. برای خرید مستقیم این محصول به همراه ضمانت نامه تنها کافیست به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا در اصفهان مراجعه کنید. برای مشتریانی که امکان خرید حضوری ندارند، امکان خرید اینترنتی به صورت غیر حضوری میسر شده است. عکس فیروزه کوبی روی مس کلیه محصولات روی سایت قرار داده شده و به راحتی می توانید قسمت معرفی محصول را به همراه جزئیات کامل در این سامانه مطالعه کنید.  

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی
کاربردها و راهنمای استفاده تنگ فیروزه کوب

تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی همان طور که اشاره شد در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فردی باشد. این محصول در بسته بندی های شکیل قرار می گیرد یا به صورت تندیس طراحی می شود. خرید عمده فیروزه کوبی معمولاً توسط سازمان ها و ارگان های مختلف انجام می شود. این سازمان ها می توانند متن یا لوگوی تبلیغاتی خود را روی آن حک کنند. برند آقاجانی به منظور افزایش دوام و ماندگاری محصولات خود و جلوگیری از تغییر رنگ آن ها از چند لایه پلی استر به روی محصولات استفاده می کند. با این کار محصولات کاملاً قابل شست و شو می شوند. اما بهتر است تمیز کردن و گرد گیری آن ها را به کمک دستمال مرطوب و بدون استفاده از شوینده ها انجام دهید تا از سیاه شدن مس جلوگیری شود. 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی


قیمت تنگ فیروزه کوبی

تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی در چند مرحله مختلف به دست هنرمندان فیروزه کوب اصفهانی ساخته می شود. در ابتدا با استفاده از ورق های مرغوب مس کرمان بدنه خام این تنگ توسط استاد مسگر شکل می گیرد. سپس مرحله فیروزه کوبی روی آن انجام می شود. پس از آن، سطح کار پرداخت شده و روی آن به وسیله پلی استر پوشانده می شود. در نهایت نوبت به بسته بندی و تبدیل آن به هدایای تبلیغاتی می رسد. گروه تولیدی آقاجانی در تلاش است ضمن حفظ کیفیت، محصولاتی با قیمت مناسب را تولید و عرضه کند تا قشر وسیعی توان خرید این محصولات را داشته باشند. تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی از بهترین متریال ساخته شده و ظرافت و تراکم فیروزه کوبی و کیفیت پرداخت آن بسیار بالا است. برای اطلاع از قیمت فیروزه کوبی اقاجانی می توانید به صورت اینترنتی به سایت گروه صنایع دستی بازار مینا مراجعه کنید. تنگ فیروزه کوب برند آقاجانی را می توانید در سفره های ایرانی برای سرو نوشیدنی ها استفاده کنید. اما مهم ترین کاربرد محصولات فیروزه کوبی استفاده از آن ها در تزئین فضای داخلی منزل است. این محصول را می توانید به صورت تک یا جفت در طراحی دکوراسیون فضای پذیرایی خود استفاده کنید.

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو