خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

معرفی پارچ فیروزه کوب

پارچ فیروزه کوب ترنج دارای یک طراحی خارق العاده است. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و اغلب به عنوان دکوری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به صورت تک یا جفت به فروش می رسد.فروش فیروزه کوبی اصفهان در داخل و خارج از کشور از استقبال خوبی برخوردار بوده است. همچنین می توانید آن را به همراه سینی خریداری کنید. فیروزه کوبی و صنایع دستی آقاجانی طراحی و تولید این محصول بی نظیر را بر عهده داشته است. برای خرید پارچ فیروزه کوبی شده ترنج می توانید از طریق سامانه اینترنتی گروه صنایع دستی بازار مینا اقدام کنید. 

شناسه محصول: 901936

تماس با واحد فروش: 09019277512

پارچ فیروزه کوبی طرح ترنج

ویژگی پارچ فیروزه کوبی

پارچ فیروزه کوب ترنج با نام پارچ شلغمی نیز شناخته می شود. این نام گذاری به دلیل شکل ظاهری این محصول انجام شده است. ارتفاع این پارچ 15 سانتی متر است. فلز به کار برده شده در تولید زیر ساخت این کار، از جنس مس کرمان است. همچنین از سنگ فیروزه نیشابور اصل در مرحله فیروزه کوبی این پارچ استفاده شده است. خرید فیروزه کوبی و صنایع دستی آقاجانی بصورت مطمئن و با ضمانت از طریق فروشگاه صنایع دستی بازار مینا انجام می شود. در کنار فیروزه کوبی زیبا، نقش ترنج نیز روی کار حک شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. این کار به کمک لایه ای پلی استر پوشانده شده تا در برابر رطوبت و گرما مقاوم شود. این محصول دارای شناسنامه است و با ضمانت اصل بودن به فروش می رسد. 

خرید پارچ فیروزه کوبی طرح ترنج


کاربرد پارچ فیروزه کوبی

با قرار دادن پارچ فیروزه کوب ترنج در یک بسته بندی شکیل و زیبا می توانید یک محصول خاص و لاکچری هدیه دهید. بیشترین کاربرد این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی است. طراحی متفاوت و به روز این کار، امکان استفاده از آن را در طراحی فضای داخلی دفاتر اداری، تجاری، منازل مسکونی و غیره میسر کرده است. همچنین ارگان ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می توانند از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنند. ابعاد این محصول برای تبدیل آن به یک تندیس تبلیغاتی بسیار مناسب است و نتیجه کار بسیار شیک و متفاوت خواهد شد. 

قیمت پارچ فیروزه کوبی طرح ترنج


قیمت پارچ فیروزه کوب

سازمان ها و ارگان ها می توانند پارچ فیروزه کوب ترنج را در تعداد بالا به عنوان هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب خریداری کنند. فروش فیروزه کوبی اصفهان به صورت عمده در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا انجام می شود. همچنین امکان خرید غیر حضوری محصولات فیروزه کوبی برند آقاجانی به صورت عمده و تکی در سامانه اینترنتی این مجموعه میسر شده است. 

 

فروش پارچ فیروزه کوبی طرح ترنج


راهنمای استفاده از پارچ فیروزه کوبی

هر چند روی این کار به کمک لایه ای از پلی استر پوشانده شده است، اما برای افزایش طول عمر و ماندگاری پارچ فیروزه کوب ترنج بهتر است آن را در فضایی به دور از رطوبت و چربی نگهداری کنید. همچنین برای گردگیری آن تنها استفاده از یک پارچه مرطوب کافیست و نیازی به استفاده از شوینده ها و پاک کننده ها نیست. یک ویترین مجهز به هالوژن را در کنجی از منزل خود قرار داده و محصولات فیروزه کوبی را داخل آن بگذارید. با این کار جلوه ای خاص به خانه خود می بخشید. محصولات فیروزه کوبی شده در هر سبک از دکوراسیون مانند سبک مدرن، کلاسیک، سنتی و غیره قابل استفاده هستند.

 

خرید اینترنتی پارچ فیروزه کوبی طرح ترنج

 

فروشگاه بازار مینا یکی از معتبرترین مراکزی است که می توانید محصولات فیروزه کوبی اصفهان را بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری کنید. پارچ فیروزه کوب ترنج از ترکیب هنر فیروزه کوبی و مسگری تولید شده است. طراحی این محصول بسیار خاص و منحصر به فرد است، بنابراین می توان از آن در طراحی دکوراسیون منزل یا به عنوان هدیه ای متفاوت استفاده کرد. برند آقاجانی تولید کننده این محصول است. برای خرید این پارچ می توانید به فروشگاه بازار مینا مراجعه کنید.

  

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو