خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی

خرید آینه و شمعدان یکی از رسوم کهن ایرانی است که به هنگام ازدواج و شروع یک زندگی مشترک انجام می شود. آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی که با شمعدان های جفت یا تکی قابل ست کردن است، یکی از بهترین انتخاب ها برای این کار است. این محصول مجموعه ای هنر، فرهنگ و تاریخ ایرانی است. آینه فیروزه کوبی می تواند زینت بخش گوشه ای از منزل نو عروسان باشد. این آینه مستطیل فیروزه کوب یکی از محصولات تولید شده توسط برند مشهور آقاجانی است. این برند از قدیمی ترین و محبوب ترین تولید کنندگان محصولات فیروزه کوبی در اصفهان است. از بهترین و معتبرترین مراکز برای خرید فیروزه کوبی اصفهان از جمله آینه شمعدان فیروزه کوب آقاجانی می توان به فروشگاه بازار مینا اشاره کرد. این فروشگاه امکان خرید حضوری را برای همشهریان اصفهانی و خرید غیر حضوری را از طریق راه اندازی سامانه اینترنتی خود برای دوستداران هنر فیروزه کوبی در سراسر ایران فراهم کرده است. 

شناسه محصول: 901914

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قیمت آینه فیروزه کوبی آقاجانی


مشخصات محصول 
آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی با قاب مستطیل شکل طراحی شده و ابعاد آن 20*28 سانتی متر است. در طراحی این قاب آینه از زیر کار مسی درجه یک و سنگ های فیروزه اصل نیشابور استفاده شده است. کیفیت و ضخامت ورقه های مسی که در تولید زیر ساخت این آینه به کار رفته است بسیار بالا بوده و دوام و ماندگاری آن را تضمین می کند. همچنین تراکم سنگ هایی که در مرحله فیروزه کوبی برای ساخت این آینه مورد استفاده قرار گرفته است بسیار زیاد بوده و نشانی از ارزش اقتصادی و هنری بالای این اثر است. رنگ زیبای سنگ های فیروزه زینت بخش سطح صیقلی و سرخ رنگ مس است. برای اطلاع از قیمت فیروزه کوبی اصفهان به سایت اینترنتی بازار مینا مراجعه کنید. 

آینه فیروزه کوبی آقاجانی


کاربردهای آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی
آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی می تواند زینت بخش سفره عقد نوعروسان باشد. این محصول به سبک کاملاً مدرن طراحی و تولید شده است. بنابراین از آن می توان در دکوراسیون داخلی منزل به سبک های مختلف نیز استفاده کرد. همان طور که اشاره یکی از مهم ترین کاربردهای آن در خرید آینه و شمعدان عروسی است. این آینه را همچنین می توانید به همراه شمعدان و کاسه های کوچک فیروزه کوبی ست کرده و در سفره هفت سین به هنگام عید نوروز استفاده کنید. برای دستیابی به محصولات فیروزه کوبی و بطور کلی خرید صنایع دستی آقاجانی با کیفیت و درجه یک باید از فروشگاه های معتبر و سرشناس خرید کرد. این مراکز معمولاً محصولات خود را با شناسنامه و ضمانت اصل بودن کالا عرضه می کنند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا بهترین مرکز برای خرید محصولات فیروزه کوبی با کیفیت و اصل است. 

خرید آینه فیروزه کوبی آقاجانی


قیمت آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی

همان طور که می دانید قیمت محصولات فیروزه کوبی متأثر از وزن، ضخامت و کیفیت ورق های مس و تراکم و کیفیت سنگ های فیروزه ای است که در تولید آن به کار رفته است. گروه صنایع دستی بازار مینا بهترین مکان برای خرید فیروزه کوبی ارزان و با کیفیت است. 

فروش آینه فیروزه کوبی آقاجانی


راهنمای استفاده 
در استفاده از محصولات فیروزه کوبی شده بهتر است آن ها را از نور مستقیم خورشید، ذرات چربی و گرد و خاک دور نگه دارید. محصولات فیروزه کوبی برند آقاجانی با لایه ای از پلی استر پوشانده شده اند. بنابراین برای گردگیری آن ها تنها کافیست از یک تکه پارچه نمدار استفاده کنید. آینه مستطیل فیروزه کوب آقاجانی یکی از پر طرفدارترین محصولات فیروزه کوبی تولید شده توسط این برند مشهور است. این محصول را به راحتی می توانید با انواع شمعدان ست کرده و در گوشه ای از منزل قرار دهید. همچنین از آن می توان در تزئین سفره هفت سین و یلدا استفاده کرد. 

خرید اینترنتی آینه فیروزه کوبی آقاجانی

 

  

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو