خرید فیروزه کوبی اصفهان

ظروف مس و فیروزه کوب اصفهان

معرفی آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی

در تولید آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی از هنر لوکس فیروزه کوبی استفاده شده است. جنس زیر ساخت این محصول از مس مرغوب و درجه یک است. در این محصول رنگ زیبای مس با سنگ های فیروزه آبی رنگ مزین شده است. در تولید آجیل خوری فیروزه کوبی اصفهان سنگ های فیروزه اصل نیشابور به کار رفته است. فیروزه کوبی روی مس دارای قدمت بسیار زیادی است. محصولاتی که در این هنر تولید می شوند بسیار متنوع هستند و کاربردهای مختلفی دارند. آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که توسط این برند مشهور طراحی و تولید شده است. ارتفاع این محصول 20 سانتی متر و قطر دهانه آن 17 سانتی متر است. این آجیل خوری وزن و ابعاد مناسبی دارد. همچنین به صورت پایه دار طراحی شده و برای سرو آجیل، خشکبار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. لبه این ظرف مشبک کاری شده و زیبایی آن را دو چندان کرده است. 

 

شناسه محصول: 901926

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب



کاربردهای آجیل خوری فیروزه کوبی برند آقاجانی 
آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی می تواند زینت بخش سفره هفت سین در عید باستانی نوروز باشد. همچنین از این محصول می توانید در چیدمان میز شب یلدا استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه ای لوکس و منحصر به فرد هستید خرید صنایع دستی فیروزه کوبی را به شما پیشنهاد می کنیم. همان طور که می دانید صنایع دستی یادآور هنر و فرهنگ ایرانی هستند. آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی یکی از محصولات ارزشمند و فاخر به شمار می رود. با توجه به آنکه روی کار با لایه ای از پلی استر پوشانده شده است، می توان از آن به عنوان یک المان تزئینی لوکس در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد.

خرید آجیل خوری فیروزه کوبی


قیمت آجیل خوری فیروزه کوبی 

قیمت ظرف های فیروزه کوبی با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. به طور مثال درجه خلوص و ضخامت ورق مسی که در زیر ساخت مسی این محصول مورد استفاده قرار گرفته بسیار مهم است. قیمت مس تحت تأثیر بازار جهانی است و دارای نوسان است. بنابراین می تواند بر قیمت محصول نهایی تأثیر بگذارد. همچنین ابعاد ظرف، کیفیت سنگ و میزان سنگ به کار رفته در مرحله فیروزه کوبی و غیره نیز تعیین کننده قیمت یک کار فیروزه کوبی هستند. 

قیمت آجیل خوری فیروزه کوبی


 
آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی

برای اطلاع از قیمت و خرید آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی تنها کافیست به صورت حضوری به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا واقع در اصفهان مراجعه کنید. این مجموعه همچنین امکان خرید اینترنتی فیروزه کوبی را به صورت غیر حضوری میسر کرده است. کلیه محصولات این مجموعه از جمله آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی همراه با مشخصات کامل و معرفی محصول در سامانه اینترنتی گروه صنایع دستی بازار مینا قرار گرفته است. 

آجیل خوری فیروزه کوبی اصفهان


ویژگی محصولات
از مهم ترین ویژگی های محصولات برند آقاجانی می توان به کیفیت متریال اولیه مورد استفاده در تولید آن ها اشاره کرد. همچنین ظرافت و چیدمان سنگ های فیروزه و تراکم آن ها بسیار بالاست که نشانی از دقت و صبر هنرمندان فیروزه کوب این مجموعه دارد. درخشندگی و زیبایی محصولات تولید شده نهایی بسیار چشمگیر بوده و دارای ضمانت نامه 10 ساله هستند. کیفیت محصولاتی که در فروشگاه بازار مینا به مشتریان عرضه می شود بسیار بالا بوده و در بازارهای جهانی به رقابت با محصولات مشابه می پردازد.آجیل خوری یکی از پر کاربرد ترین ظروف پذیرایی است. آجیل خوری فیروزه کوبی یکی از جدید ترین محصولاتی است از ترکیب مس و سنگ های فیروزه تولید شده است. برای اطلاع از قیمت و خرید آجیل خوری فیروزه کوبی آقاجانی امکان مراجعه غیر حضوری از طریق سامانه اینترنتی بازار مینا میسر شده است. 

فیروزه کوبی آقاجانی

 

 

این وبلاگ متعلق به گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد

 

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
فروشگاه فیروزه کوبی
Profile Pic
فروش ظروف فیروزه کوبی اصفهان با قیمت ارزان از بهترین برند های صنایع دستی کشور. خرید فیروزه کوبی آقاجانی در تیراژ بالابه منظور هدایای تبلیغاتی لوکس برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی. قیمت فیروزه کوبی اصفهان برای تمامی مشتریان در سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی

آرشیو